Onze aanpak in 6 simpele stappen

Tom en Michiel van FlowTalk interne podcast agency

1. Kennismaking

Tijdens de kennismaking leren we elkaar beter kennen. We zijn benieuwd naar je organisatie en welke doelen je hebt met een interne podcast.
Interne podcast strategie

2. Interne podcast strategie

Na de kennismaking gaan we aan de slag met de interne podcast strategie. Hierin bepalen we het plan om podcasts in te zetten voor jouw organisatie. 
Creatief podcast concept

3. Creatief concept

Dan is het tijd voor het creatieve concept. Wat kunnen we neerzetten om jouw luisterdoelgroep maximaal te boeien? 

verhalen delen van medewerkers podcast

 4. Podcast opnames op locatie

We komen bij je langs om de podcast op te nemen. Je wordt volledig ontzorgt in het opnameproces.

podcast content bom

 5.Interne podcast distributie

Daarna gaan we de podcast omzetten in kleine stukjes content, die je kunt delen op je interne kanalen. 
podcast data en analytics

6. Data analyse & analytics

Uiteindelijk ontvang je van ons een data analyse, met daarin alles wat je moet weten over jouw luisteraars. 

Klaar voor meer flow in je organisatie?

Plan een strategiegesprek voor interne podcasts